فروشگاه اِشانت
0 محصولات نمایش سبد خرید

هیچ محصولی در سبد خرید نیست.

پاسخ به پرسش‌های متداول

1_فروشگاه اِشانت در چه زمینه ای فعالیت دارد؟

فروشگاه اِشانت بصورت تخصصی در زمینه لوازم یدکی خودرو ولوازم حوزه تکنولوژی فعالیت دارد .

2_آیا فروشگاه اِشانت در زمینه های دیگر هم فعالیت دارد؟

بله فروشگاه اِشانت در زمینه ارائه کالاهایی با قیمت های منصفانه نیز فعالیت دارد.

3_پشتتیبانی فروشگاه به چه صورت است؟

با استفاده از صفحه های مجازی و پشتتیبانی تلفنی در روز های کاری از ساعت 9 صبح الی 9 شب.

4_چه کالاهایی ضمانت مرجوعی دارند؟

کالاهایی که فقط از سمت تولید کننده یا بازرگان دارای ضمانت می باشند.

5_چه کالا هایی ضمانت مرجوعی ندارند؟

کالا های خاص و وارداتی که در دستترس نیستند و پشتتیبانی از آن ها بسیار دشوار است.

6_بهترین روش برای ارتباط با پشتیبانی چیست؟

از طریق قسمت تماس با ما و شماره گیری پشتتیبانی.

7_مطمعن ترین روش ارسال کالا به چه صورت می باشد؟

طبق تجربه و راه های ارسالل کالا بهترین روش از طریق نرخ ثابت و ارسال از طریق پست می باشد.

8_هزینه های ارسال به چه صورت است؟

برای کالا های کوچک نرخ ثابت 450.000 ریالی در نظر گرفته شده است.

9_بسته بندی کالا ها توسط چه شرکتتی انجام می شود؟

بسته بندی توسط خود فروشگاه انجام می شود ومستنداتت کافی قبل از ارسال کالا از مرسوله تهییه می شود.

10_نو بسته بندی چگونه انتخاب می شود؟

بر اساس نوع مرسوله از پاکت حبابدار تا کارتن های پستی مناسب انتخاب و ارسال می شود.

11_مشتری چگونه از بسته خود اطلاع پیدا می کند؟

بعد از ارسال مرسوله تتتوسط پست باربری یا تی پاکس شماره بارنامه و رسید مرسوله برای مشتری ارسال می شود.