پاسخ به پرسشهای متداول
۱_فروشگاه اِشانت در چه زمینه ای فعالیت دارد؟
فروشگاه اِشانت بصورت تخصصی در زمینه لوازم یدکی خودرو ولوازم حوزه تکنولوژی فعالیت دارد .
۲_آیا فروشگاه اِشانت در زمینه های دیگر هم فعالیت دارد؟
بله فروشگاه اِشانت در زمینه ارائه کالاهایی با قیمت های منصفانه نیز فعالیت دارد.
۳_پشتتیبانی فروشگاه به چه صورت است؟
با استفاده از صفحه های مجازی و پشتتیبانی تلفنی در روز های کاری از ساعت ۹ صبح الی ۹ شب.
۴_چه کالاهایی ضمانت مرجوعی دارند؟
کالاهایی که فقط از سمت تولید کننده یا بازرگان دارای ضمانت می باشند.
۵_چه کالا هایی ضمانت مرجوعی ندارند؟
کالا های خاص و وارداتی که در دستترس نیستند و پشتتیبانی از آن ها بسیار دشوار است.
۶_بهترین روش برای ارتباط با پشتیبانی چیست؟
از طریق قسمت تماس با ما و شماره گیری پشتتیبانی.
۷_مطمعن ترین روش ارسال کالا به چه صورت می باشد؟
طبق تجربه و راه های ارسالل کالا بهترین روش از طریق نرخ ثابت و ارسال از طریق پست می باشد.
۸_هزینه های ارسال به چه صورت است؟
برای کالا های کوچک نرخ ثابت ۴۵۰.۰۰۰ ریالی در نظر گرفته شده است.
۹_بسته بندی کالا ها توسط چه شرکتتی انجام می شود؟
بسته بندی توسط خود فروشگاه انجام می شود ومستنداتت کافی قبل از ارسال کالا از مرسوله تهییه می شود.
۱۰_نو بسته بندی چگونه انتخاب می شود؟
بر اساس نوع مرسوله از پاکت حبابدار تا کارتن های پستی مناسب انتخاب و ارسال می شود.
۱۱_مشتری چگونه از بسته خود اطلاع پیدا می کند؟
بعد از ارسال مرسوله تتتوسط پست باربری یا تی پاکس شماره بارنامه و رسید مرسوله برای مشتری ارسال می شود.